Gönderen Konu: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91  (Okunma sayısı 36001 defa)

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #30 : 16 Aralık 2014, 10:16:18 öö »
Ortamda uyuşturucuya bulaştım bıraktım bayadır kullanmıyorum. bugün birisi bana msj attı. homo olduğunu bilmiyordum. tanıştık konuştuk daha ergenlikteydim. kanım hızlıydı. çok meraklıydım bende ilişki kurdum. herkesi ekledim konuştum daha da meraklandım ama dediğim gibi


Herkesi saf görüyorum hiç bir zaman ne kendime ne başkasına bir yanlışım ne de bir  kötülüğüm oldu. terapiye ihtiyacım yok sadece yorumunuzu merak ediyorum.

iyi geceler‏

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
merhaba hocam ben onur . LÜTFEN OKUYUN
Ben 18 yaşındayım. 3 yıldır eşcinsel belasıyla uğraşıyorum.ilk iki yılda her şey güzeldi. cinsel içerikli videolar falan filan .sonra son 1senedir kurtulma peşindeyim. sizin adınızı cok duydum. iyileştirdiğiniz kişileri hep yazılarınızı okudum o kişilerin yazdığı yazılarıda. hatta vişne suyuyla tanıştım internetten. hatta numarasını aldım . bana yardım et desemde ona sadece bana sizi önerdi. bende sizin yanınıza gelmeyi çok istiyorum ama aileme söyleyemem. durumumuz iyi ama cesaret yok. üni. istanbulda kazanmaya bakıyorum .ve seneye yanınıza gelcem. bu arada namaz kılıyorum . sürekli dualar okuyorum orucumu tutuyorum . baya nefsimi köreltim .hatta erkeğe baktığımda cinsl fikirler aklıma gelmiyor bende sadece hoşlantı var. o yakışıklı ben değilim gibi. benimki kıskanma. kızlarada aşık olabiliyorum. hoşlanabiliyorum.benim size bi teklifim var . siz bana bi adres verin . ben kargoyla o adrese para gönderim. hatta ininmanız amaçlı parayı hemen göderebilirim sizde bana yardım edin hocam elimden bu geliyor . işte bu kadar  . bu arada diğerlerimden farkım ben hiç ilişkiye girmedim . hatta erkek pornosundan midem bulanıyo. tek sorunum onları kıskanmam hoşlanmam. her şeyi biliyorum baba sevgisizliği annemi ve ablamoı model almam.hepsi ben de var. İNŞALLAH CEVAP YAZARSINIZ.

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
ben dinine sıkıca bağlı olarak yaşayan, mutlu, çevresi geniş ve de başarılı bir üniversite öğrencisiydim
bir gün facede eşcinsel bir ortama girdim ve bu insanları düzeltmek için aralarına dalıp önce onlardanmış gibi gösterdim
kendimi daha sonrasında onlara gerçeklerden bahsettim
ilk başlarda amacıma uygun sonuçlar aldım
tabi ki beraberinde tepkilerde oldu ve onlardan kaçındım zamanla ortam beni sardı normal gibi görmeye başladım herşeyi
sık sık faceye girip herkesle konuşmaya başladım
sosyal hayatta ağız bozukluğu tavır değişiklikleri ve imanımda eksiklik farkettim
değişimin farkına vardım ama geri dönemiyordum her fırsatta faceye girip olur olmaz konuşmaya başladım
ne kadar çırpındıysam kendimi alıkoyamadım ve hala böyle devam ediyor.

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Hocam iyi sabahlar sizinle durumum ile ilgili konuşmak istiyorum ve yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum. 24 yaşımda bir gencim yaklaşık olarak 10 yaşımdan beri eğilimlerim kendi cinsime karşı. bunun farkına varmam ise daha geç sürdü. şu an en buyuk yaşadığım sıkıntı ise 3 hafta önce internette tanıştığım evli bir erkekle buluşmam ile ilgili karşımdaki kisi evli ve çocukluydu ve benimle bir takım şeyler yaşamak istedi. ikimizde aktif bir ilişki olmadı. buluştuğumuzda tamamen farklıydı yaşadığımız. Sonra konuşmaya devam ettik ve adam bana neredeyse aşık oldu. benim hal ve hareketlerime konuşmalarıma. Ben ilk başta rahatsız olsam da sonradan benim de hoşuma gitmeye başladı. şu an sıkı bir dostuz fakat ben suçlu hissediyorum kendimi. eşi var çocukları sürekli ona da hatırlatıyorum ona bu durumu ve bana fazla bağlanmaması gerektiğini de kafam çok karışık ve beynim sürekli kendi kendine konuşuyor.

Ilk once kendim kendimi düzeltmesi lazım sanırım yardım bekliyorum...

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #34 : 02 Şubat 2015, 08:01:25 öö »
Aslinda bazen gay olmadigimi dusunuyorum. Cunku bazen tamamen aklimdan cikiyor ama bazende yumruk gibi iniyor beynime. Gay olmak hrrkesin duydugunda dislayacagi bir insan olmak istemezdim. Disardan asla anlasilmiyot surrkli kizlar tarafindan tekliflet geliyor ama evet diyecek cesaretim yok. Ailemin yuzune bakamiyorum. Bir gay facesi acip surekli kendim gibi insanlarla konusuyorum ama aradigim bir iliski yasamak degil benim gibi bu duyguyu birlesmek anlamayan sadece yanimda olabilecek bir insan ariyorum ama bulamiyorum herkes bu duyguyu o kadar kabullenmiski ! Kurtulmak istiyorum sadece bende eskisu gibi lisedeki gibi kizlari sevmek onlara asik olmak istiyorum ama universiteye geldigimden beri artik dayanamiyorum tum bastirilmis duygularim gun yzuune cikti. Baska bir memlekette universite okuyorum yurdumun yakininda bir pastane var surekli onunden gecerken gordugum bir adam var ve ben ne yazikki o adama hergun bakamadan uyuyamiyorum. Namazlarimi kiliyorum dinen cok mutluyum ama bi sıkıntım oldugunda ailemi ozledigimde o adamin yanina gidiyorum bi cay icip bi kac kurabiye istiyorum. Normalde hic cay icmem sirf pastanede biraz oturup o adama bakmak icin gidiyorum. Asla kotu bir dusuncem yok 4 aydir musteri dukkan sahibi konusmasi disinda hic bir samimiyetim olmadi ama ne zman mutsuz olsam onu gorunce hrrsey duzeliyor bunu bazen ona soylesemmi diye dusuniyorum. Masmavi gozleri var bakinca kayboluyorum. Yaptigim dusundugum kotu bir sey yok sadece ona bakmak mutlu ediyor beni. Yardim edin lutfen bana ...

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #35 : 09 Şubat 2015, 08:31:13 ös »
Merhaba Abim sana bişey sormak istiyorum ben 12 yasnda bi ilşkiye girdim ve ben ondan sonra hiç ilşkiye girmedim pmyo okuycam polislik yanii acaba açıklanırmı eğilimim ortaya cıkarmı siz eşcinselsinz diye bişey cıkarmı lütfenn yanıtlayn bekliycem

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #36 : 10 Şubat 2015, 08:47:49 ös »
merhaba hocam yardım edebilirmisiniz
hocam 18 yaşındayım  ben  bende 3 yıldır eşcinsellik takıntısı var daha önce çok normal bir kızdım aşık olurdum erkeklere, kendicinslerime asla böyle kötü şeyler düşünmezdim bu takıntı korku daha doğrusu beni giderek kötüye götürüyo ve asla lezbiyen eşcinsel vs olmak istemiyorum düşüncesi bile beni çıldırtıyo zaten napabilirim hocam yardım alıcak hiçkimsem yok imkanım yok çıldırmak üzereyim hocam medyada kötü örnekeri görüyorum iyileşemem diye dahada korkuyorum hocam ben iyileşebilirmiyim iyileşen var mı napmalıyım lütfen bana fikir verirmisiniz tek umudum siz kaldınız

hocam allah rızası için cevap verin nolursunuz

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #37 : 11 Şubat 2015, 01:48:46 öö »
mrhb  ben 28 yaşındayım  önceleri itiraf edemesemde  şuan eşcinsel olduğumu söyleybilirim çok ilişkim oldu ve hepsi  40 yaş üzeri insanlarla  bunu nasıl açıklayabilirim benim babam olmadı hiç baba kavramını yaşayamadım bundan kaynaklandığını zannediorum 40 yaş üzeri insanlara ilgi duyuyorum pişman oluyomuydum önceleri evet ama şimdi olmuorum çünkü bunun bi tedavisi olduğunu düşünmüorum evlenmeyi düşünmüorum bayanlara ilgim hiç yok  mutlumuyum hayır bi ailem yok yalnız yaşıorum  intaharı düşünen biriyim hatta işten de ayrıldım  hayatın benim için hiç bir anlamı yok yaşamak için bir sebebim yok  evlenme şansım yok çünkü ilgi duymuyorum evlenirsem ki sizde biliorsunuz  binlerce evli eşçinsel var ve aldatıyolar eşlerini gizliler ve mutsuzlar onlarda   neden mutsuz olsun ki neden aldatim onu mutsuz edim çocuğum olcak yüzüne nasıl bakıcam  ben bir tedavisi ve ilacı olduğunu düşünmüorum  sizleri merak ediorum  boşa uğraşıorsunuz sanki  tşkr ederim ilginiz için

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #38 : 11 Şubat 2015, 03:16:53 ös »
Hocam hayırlı günler.. Bu benim sahte hesabim..ben 34 yaşında bekar bir erkeğim.ve maalesef hemcinsine ilgi duyuyorum... Hemde aşırı.. öyle ki şu an sokaktan geçen kişileri çevirip aptalca biseyler sorup konuşup bi bağ kurma derecesine varıncaya kadar....Babam çok sert biridir. eskiden yani bunu daha çok hissederdik. şu an hasta.. annem dünya tatlısı bir insan sevecen..her evde olduğu gibi tartışmalar geçmişte yaşadık..şu an hastalık sebebiyle bu tabii oldukça indi...ailemle ve kardeşlerimle yaşıyorum....lise yillarinda bu ilgi odağı tek 1 veya 2 kişiye karşıydı..sonra üniv. yillarida yelpaze genişledi maalesef..iri görünümlü,,olgun yapılı insanlar..daha sonra maalesef dahada yelpaze genişledi.. belli bi yaş grubu ve diş görünüm oldu ilgi odağı....dedim ya farklı yollarla iletişim kurmalar ve içiniz de sana ait olmayan bi cin sal tatmin süreci başladı...

bunun için psikiyatr a gittim.. anafranil 500 ve dogmatil  diye 2 ilaç kullandım..bu ilaçlar beni resmen deli etmişti şekilden şekile girdim..durup dururken ağlama istekleri bile başlamıştı bende..evet içindeki erkeklere olan ilgim kesilmişti..çünkü artık hiçbirşeye  odaklanamiyordum.

ilaçları kestim...o halde olacağıma hemcinsimin yakınlaşmak daha kolay geldi..

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ya ailemde gay olan yok ben şakayla başladım önce 7-8 Yaşında falan sonra mahalleden bi arkadaşla sürekli olunca alıştım buraya aslında bisexüelim ailem bilmiyor ama harika bi erkek poposu görsem dayanamıyorum ama ileride evlendiğimde kariyer yaptığımda karıma dokunamıyacağım diye korkuyorum ama defalarca denedim bu yoldan Dönmeyi olmadı ama siz keşke bunu bende becerseniz bide şey soracağım evlenince geçermi?

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #40 : 05 Mayıs 2016, 09:07:40 ös »
Başta Amerikan Psikoloji Derneği (American Psychological Association - APA), Amerikan Psikiyatri Birliği (American Psychiatric Association), Dünya Sağlık Örgütü (World Health Organization - WHO), Dünya Cinsel Sağlık Birliği (World Association for Sexual Health - WAS), Avrupa Seksoloji Federasyonu (European Federation of Sexology), Uluslararası Aile Terapileri Örgütü (IFTA - International Family Therapy Association) ve Almanya Sosyal Bilimsel Seks Araştırmaları Derneği (Gerrman Societyfor Social Scientific Sexuality Research) olmak üzere tüm uluslararası kuruluşların eşcinsellikle ilgili görüşlerini anlamak durumundayız…“302.9 Başka Türlü Adlandırılamayan Cinsel Bozukluk” başlığı altında,Ruhsal Bozuklukların Tanısal ve İstatistiksel El Kitabı (The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders - DSM-IV)’de,“eşcinsel yöneliminden rahatsız olanlar” için üstü kapalı olarak bir “bozukluk” tanımlaması yapılmıştır. Bu kategori herhangi özgül bir cinsel bozukluk için tanı ölçütlerini karşılamayan, ne bir cinsel işlev bozukluğu, ne de bir parafili (cinsel sapkınlık) olmayan cinsel bir bozukluğu kodlamak içindir. Örnekleri arasında “cinsel yönelimi hakkında sürekli ve belirgin bir sıkıntı duyma” şeklinde bir başlık bulunmaktadır. Ayrıca bir başka uluslararası tanı sistemi olan ICD–10 (International Classification of Diseases)’da eşcinsellik; F66 kodu ile “cinsel gelişim ve oryantasyon bağlantılı psikolojik ve davranışsal bozukluklar”adı altında ele alınmıştır ve burada “sadece cinsel yönelim bir bozukluk olarak kabul edilmemelidir” ibaresi vardır. Homoseksüalite, heteroseksüalite ya da biseksüalite cinsel gelişme ve yönelimdeki kişi için sorunlu olabilecek farklılıkları belirtmek için kullanılmıştır. Ancak cinsel olgunlaşma bozukluğu, benliğe yabancı cinsel yönelim ve cinsel ilişki bozukluğugibi durumların eşcinselliğe eşlik etmesi için, kişinin eşcinselliği ya da eşcinsel ilişkiyi yaşamayı bir sorun haline getirmesi gerekmektedir. F66.1 kodu “egodistonik” cinsel yönelimi tanımlamak için kullanılmıştır. Yani ICD-10’na bakıldığında eşcinsel yönelimin kişi için bazen ruhsal bir sorun haline gelebileceği görülecektir.

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Ynt: EŞCİNSELLİK : eleştiriler / Psikolog Hüseyin KAÇIN 0 555 326 22 91
« Yanıtla #41 : 09 Haziran 2016, 01:28:13 öö »
ÇOÇUKLUK YILLARI
Çocukluk yılları, her çocuğunun hayatta geçirdiği en güzel zamanları ve en mutlu anılarının olduğu yıllardır çocukluk yılları. Farklı olan çocuklar için bu geçerli değildir. Örneğin ailesi olmayan, anne babası ayrı olanlar engelli çocuklar vb uzar gider ama bu çocuklar gene’ de cinsel sorunları olan çocuklara göre çok şanslıdırlar, çünkü sıkıntılarını herkes biliyordur ve yardımcı olmaya çalışır eşcinsel gibi cinsel sorunları olan çocuklar için durum asla böyle değildir. Kendileri bile farkına varmadığı sıkıntıları vardır dile getiremediği söyleyemediği dertleri kimsenin onlara yardımcı olamayacaklarını düşünürler kendi içlerinde savaşları ve mücadeleleri başlar eşcinsel çocuklar. Tiyatro oyuncusu gibi başlarlar toplumla aileyle neyin savaşını verdiğinin bilmeden kendini saklamaya anlayama çalışmak ama hiçbir şekilde dile getiremeden anlamak. Benim çocukluğumda bu sıkıntılarla ve acılarla geçti. Ben farklı olduğumu biliyordum ama nasıl bir farklılık oluğumu kendime tanımlayamıyordum. Okula başlamadan önce bile kesinlikle eşcinsel olduğum belliydim ve eminim benim gibi her çocuğun bellidir, annemin yanında asla ayrılmazdım onunla olmak onların bulunduğu ortamda bulunmak isterdim, bayanların ettiği muhabbetler bana daha yakın gelirdi. Daha sonra ilkokul yılları başladı orada ise farklı olduğum belliydi diğer erkek arkadaşlarım erkeklerle oynarlar ben ise bayanlarla oynardım, bu farklılık ise yıllarca devam etti ortaokul ve lise yıllarımda bayan arkadaşlarla her zaman yakın olup onları çok iyi anlayıp dost oldum her zaman. Eşcinsel bir evladı olan aile çocuğunu çok küçük yaşta anlayıp psikolojik destek ve her zaman yanında olması lazım.

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Merhaba sizinle özel bir konu konuşmak istıyorum Mersin'den yazıyorum. Size. Ben küçüklügümden berli kendımı bayan gıbı hıssedıyorum.  Birlikte olmak istıyorum erkeklerle ve yakışıklı erkek gördüğümde dayanamıyorum. Sızden Rıcam bu konudan Benı kurtarın. Benım bır yuvam. Eşim çocuğum olsun istıyorum. Bende bu oldugu surece ben evlenemem bana yardım edın lütfen ne yapmam gerektıgını soyleyın sızın tedavı etmenızı istıyorum hiç bir kızla bırlıktelım olmadı küçüklükten bu yana cunku hıc ıstemıyorum.  Hep bayan gıbıyım ve erkeklerle bırlıkte olmak istıyorum bu konuda bana yardımcı olup dönüş sağlarsanız çok sevınırım. Sızden haber beklıyorum. Tedavıyse gelırım tedavı gorurüm lütfen bana yardım edın. Sızden cevap beklıcem ıyı çalışmalar 🙏

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
Hocam ben 20 yaşında erkeğim.Transeksüelim ama cinsiyetimi değiştirmek istemiyorum.Allahın bana verdiği kimliğe uygun yaşamak istiyorum diğer insanlar gibi doğduğum bedende mutlu olmak istiyorum.Bunu başarabilmem mümkün müdür?İntiharın eşiğine geldim çevremden kimseye anlatamıyorumda nolur cevap verin.

psikolog

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3530
    • Profili Görüntüle
merhabalar efendim.Eşcinselliğin tedavisi olduğunu öğrendim.Bunu saklamaktan yoruldum ve kurtulmaktan istiyorum bundan.Tüm hayatımı etkiliyor bu durum.Bu bilmek bana büyük bir yük geliyor.Kurtulmak istiyorum yardım edin.Bu durumaa gelmemin sebebi babam ve onun bana veremediği lanet sevgi. Lütfen bana yardımcı olun.